Kroegavond 2018

dinsdag 20 maart 2018
Afgelopen zaterdag was het 17 maart 2018 en dit betekent dat het O’Café voor de derde keer werd geopend. De opening was al om half acht in verband met het drukke programma. Maarliefst 32 koppels gingen de strijd aan voor de felbegeerde trofee. Konden Hans Langenberg en Leo Lust de titel verdedigingen of zijn er twee andere professionals die er met de eerste prijs vandoor gaan?

In poule 1 zaten alle Phil Taylors’s. Op leeftijd, maar nog altijd super sterk! Iedereen was gebrand om te winnen en de inzet was 200%.
In poule 2 namen de Raymond van Barneveld’s het tegen elkaar op. In deze poule zaten voornamelijk de OKV’ers, bekend met het clubgebouw, maar ook bekend met de dartpijlen?
Het leek wel of een aantal koppels trainen hebben gehad van Michael van Gerwen, want de spelers maakte het in poule 3 elkaar behoorlijk lastig.
Gelukkig was er niemand in poule 4 die qua uiterlijk leek op Peter Wright, maar qua talent ontbrak er helemaal niets. Alle pijlen vlogen richting de triple 20, de wedstrijden waren erg spannend.

En na de halve finales en de finale was de uitslag………
1: Willem Visser en Bert de Jong
2: Stijn Bakker en Niels Butter
3: Maurice Onsman en André Onsman

Het was een geweldige avond en er was voor iedereen wat te doen. De avond kon alleen zo succesvol zijn door alle vrijwilligers. Alle mensen die ons hebben geholpen; heel erg bedankt!!!

Om half twee sloot het O’Café. Over een jaar gaat het café weer open en hopen wij dat iedereen daar weer bij is, want zo’n geweldige avond komt mede door jullie! Bekijk de foto’s op facebook of de website van OKV.

OKVeestcommissie