Seizoensafsluiting 3 juni

zondag 13 mei 2018
In het weekend van 2 en 3 juni spelen de meeste OKV leden weer hun laatste wedstrijden van het seizoen. Om dit feestelijk af te sluiten hebben wij voor zondag 3 juni voor alle leden een evenement georganiseerd. Waarbij iedereen nog 1 keer dit jaar een wedstrijd zal spelen! Op 3 juni zijn jullie allemaal vanaf 14:30 uitgenodigd om eerst de wedstrijd van het eerste te komen bekijken. Zij spelen dan hun laatste wedstrijd tegen ALO die op de tweede plaatst staat, dit zal dus een zeer spannende wedstrijd zijn en de spelers van het eerste kunnen jullie aanmoediging zeer goed gebruiken dus neem jullie toeters en bellen maar mee! Wanneer deze wedstrijd afgelopen is zullen alle kinderen in hun eigen team naar hun veld gaan en daar een wedstrijd spelen tegen een ander OKV team. Deze wedstrijden zullen om 16:10 starten.

Het is de bedoeling dat de wedstrijden door echte scheidsrechters gefloten zal worden en dat jullie eigen coach jullie zal helpen naar een overwinning.

Als deze wedstrijd is afgelopen zal het springkussen opgezet worden of kunnen de wat oudere jeugdleden samen met alle ouders plaatsnemen op het terras.

Om 18:00 uur zal het Italiaanse buffet geopend worden voor alle OKV leden.

Alle ouders, opa’s, oma’s en andere supporters mogen dan natuurlijk ook aanschuiven.

De kosten voor het buffet bedragen 5 euro voor alle leden tot en met 12 jaar en 10 euro voor iedereen boven de 12 jaar. Het bedrag dient voor 27 mei betaald te worden. Je kunt dit afgeven in een gesloten envelop bij dokter de Boerstraat 1, 1511VG, Oostzaan of bij: Molenkolk 13, 1511 JX, Oostzaan. Wij willen jullie vragen om het geld in brievenbus in de deur te doen.

Wanneer jullie mee eten moet je dit wel even van te voren aangeven door een email te sturen naar: evenementen@okv-korfbal.nl. Doe dit voor 27 mei. Geef in de mail aan met hoeveel personen jullie komen eten en hoeveel hiervan 12 jaar of jonger zijn. Wanneer je bij je wedstrijd NIET aanwezig kan zijn moet je dit ook even via een e-mail aangegeven worden.

Wij hopen jullie allemaal 3 juni te zien!

OKVeestcommissie