Uitslag Hemelvaartsdag 10 Mei

maandag 14 mei 2018
Het is al weer voor de 40e keer dat OKV dit toernooi organiseert. 17 Ploegen hadden zich opgegeven. Zij speelde in drie poules.

Het weer dat de afgelopen dagen zeer warm was, lied het vandaag afweten. De dag begon bewolkt. Er was gelukkig geen wind. Maar dit veranderde al snel in meer wind en voelde koud aan. Met af en toe wat zon, later dat het toernooi bijna was afgelopen kwam de zon er meer aan de pas.

Ook was de EHBO er als vanouds. Veel schaafwonden werden vakkundig behandeld.

Tijdens de pauze kon men in de kantine het nodige tot zich nemen.  Saté met saus en patat en nog veel meer. Om goed te beginnen aan de laatste wedstrijden.

De tombola die we gehouden hebben met geweldige prijzen, was een groot succes.
Alle prijzen zijn afgehaald.

Na af loop was er ook een barbecue. En live muziek. Ik denk dat iedereen een gezellige dag heeft gehad.

Tenslotte wil ik iedereen, die aan dit toernooi heeft mee geholpen om het tot een succes te maken Hartelijk bedanken.

Einduitslag
01.   Installatiebedrijf Wals 1