PINKSTERKAMP NAAR OOSTERHOUT

maandag 14 mei 2018
Vrijdag is het weer zover de jeugd gaat weer op Pinksterkamp. Vrijdag om 17.00 uur vertrek de bus bij het OKV veld vandaan en zal dan richting Oosterhout rijden. Net als vorig jaar verblijven we dan in het schoolbuitenverblijf. Een verblijf heerlijk in de bossen met een waar zand strand voor de deur. We hebben weer nieuwe onderdelen verzonnen wat voor de jeugd en voor ons een ware uitdaging is. Plezier staat voorop en als het net als voorgaande jaren gaat zal het daar niet aan ontbreken. Volgens het weerbericht is het perfect kamp weer en hebben we de regenjas niet nodig. Wel droge kleren want aan water zal het net als vorig jaar, niet ontbreken. Wat wel zal ontbreken is slaap. De jeugd hoeft niet naar bed maar moet wel vroeg op staan voor de onderdelen. Wij als kampleiding hebben er super veel zin in en hebben veel tijd in dit kamp gestoken. We zijn er van overtuigd dat dit weer een NOG gezelliger kamp als vorig jaar gaat worden. Nieuw is dat de jonge senioren, de ouwe A1 van vorig jaar, ook nog een keertje meegaan. Supergezellig. Maandag omstreeks 17.00 uur komen we weer in het Oostzaanse aan. We komen dan aan aan het Kerkplein en hopen dat er veel leden ons komen opwachten.

We hebben altijd wel een thuiskomertje!!!!!!

het nog super fitte Pinksterkampteam.