OKV bind drie hoofdsponsors aan zich

zaterdag 26 mei 2018
OKV heeft voor vijf jaar de selectie drie hoofdsponsors weten te vinden. Na een facebook actie van KorfbalTotaal.nl werd OKV eruit gepikt. Na een paar prettige gesprekken werd de overeenkomst beklonken door het teken van de sponsorovereenkomst. Ook werden de gesprekken gestart met Installatiebedrijf Wals en Aannemingsbedrijf J. C. Nieuwenhuizen. Ook zij waren bereid een overeenkomst van vijf jaar aan te gaan met de korfbalvereniging. Uit de vele shirts werd een eigen ontwerp gekozen van het tenue. De nieuwe lijn zal in de gehele vereniging doorgevoerd worden. Ook krijgt OKV een webwinkel van KorfbalTotaal op de website waar de leden andere sportkleding kan bestellen. Ook krijgen de leden twee maal per jaar een code waarmee ze met speciale korting sport kleding kunnen kopen op de site.
De selectie krijgt de beschikking over een inschietshirt, wedstrijdshirt, trainingspak en tas met de opdruk van de drie sponsoren. De vereniging is blij Installatiebedrijf Wals, Aannemingsbedrijf J. C. Nieuwenhuis en KorfbalTotaal voor vijf jaar vast te leggen aan de selectie van O.K.V.

Ton van Ingen