OKV C2

zondag 24 juni 2018
nou bij deze een verslag van ons seizoen

wij begonnen eerst met trainen en moesten elkaar even leren kennen.

de start was daardoor ook wat moeilijk maar na goed getraind te hebben lukte het ons om als team te scoren te gooien en heel goed te verdedigen.

in de zaal scoorden we er soms wel 20 dit was erg veel en we werden daardoor ook kampioen samen met sporting andijk

toen weer het veld en we wonnen alle wedstrijden en zo werden we ongeslagen nummer 1.

nou we stellen ons daarom ook even voor, als eerste de dames.

Yara, Lieke, Isolde, Alana, Maaike.

nu de heren: Max, Daan, Joop, Damey,Tom, Jort, wij zijn een team van 11 spelers en hebben een super leuk seizoen gehad.

Yara, Isolde en Alana kunnen van ver schieten en maakte menigmaal een doorloopbal, Maaike en Lieke waren de snelste en scoorde regelmatig.

jort was onze pechvogel na een val op school was hij er een tijd tussen uit maar gelukkig kwam hij op het veld weer terug en wauw wat doet hij het goed.

Damey en Tom waren lekker lang en konden goed afvangen en Damey maakt mooie strafworpen.

Joop onze snelle man nergens bang voor super hoor.

Max en Daan jullie zijn weer gegroeit, aanvallend zo goed en Daan ze gaan erin he en Max als je maar durft te schieten gaan ze erin en Max goed verdedigd vooral tegen zo een grote meid.

Inmiddels zijn ook wij op teamuitje geweest, we zijn wezen jumpen op de trampolines, daarna even eten en dan nog even lasergamen.

het was een hele gezellige dag, jullie zijn een echt team.

wij hebben van jullie genoten.

Maak er wat van in jullie nieuwe team, een team moet je samen maken net zoals jullie het dit seizoen hebben gedaan.

Kelly en Ineke (trotse trainers en coaches)