Verslag Pupil van de Week

zondag 4 maart 2018
Na het verzetten van de datum was ik ook vandaag weer vroeg wakker geworden van de spanning! Heb eerst nog even met me moeder en broertje een uur geschaatst en toen snel naar huis voor een broodje want half 1 werd ik alweer opgehaald door 2 spelers van het eerste team. De bel ging en ik trok heel snel me schoenen en me jas aan zodat ik gelijk mee kon naar de sporthal. Gelukkig was ik niet de enigste pupil van de week, want samen is altijd leuker dan alleen. Spullen in de kleedkamer, warmlopen en inschieten deden wij als pupil samen met het team. Voor de wedstrijd mocht ik meelopen en werd ik ook omgeroepen dat vond ik super leuk maar ook wel spannend. Het begin van de wedstrijd was ik bang dat ze gingen verliezen maar ze moesten alleen even op gang komen want later bleef ik maar de punten opschrijven voor onze club. Gelukkig hadden ze de wedstrijd gewonnen en kreeg ik nog een leuk tasje mee naar huis! Het was voor mij een mega leuke en sportieve dag!

Thobias Lust