Verslag Pupil van de Week

maandag 5 maart 2018
Ik werd opgehaald door Maya en Bregje. Dat was spannend. Jason zat nog niet in de auto, dus die gingen we nog ophalen. Daarna gingen we naar de sporthal. Eerst gingen we ons omkleden in de kleedkamer, Bregje ging mee. Terwijl het eerste ging inschieten mochten Jason en ik op een kleine paal doorloopballen oefenen en gewoon schieten. Toen moesten we oplopen en werd onze naam omgeroepen en ging ik zwaaien naar iedereen. Toen moest ik nog een doorloopbal maken en daarna zitten op de bank. We kregen pen en papier en moesten alle punten opschrijven. In de rust moesten Jason en ik mee de kleedkamer in en ging de coach tips geven. Hij ging ook een beetje schreeuwen omdat ze met de tegenstander een beetje ruzie gingen maken. Aan het einde kregen we een tasje met spulletjes en snoepjes erin. Ik vond het heel leuk, iedereen was heel lief.

Marloes