Recreanten ontmoetingen

zondag 25 februari 2018
Zaterdag 17 februari, Sporthal de Sporthoeve Badhoevedorp

Omdat er veel recreanten verhinderd waren, heeft Wim toch weer mensen kunnen vinden die bereid waren om mee te doen. Harstikke bedankt.  De volgende toppers waren aanwezig. In de aanval Dini, Joke/ Esmee (tweede helft). Lex, Ruud/Harry (tweede helft). In de verdediging, Ineke, Joan/Ilse, Jelle en Jan.

De eerste wedstrijd Ados – OKV Ados een oude bekende met veel nieuwe gezichten. Na een paar leuke aanvallen hoorde Lex iemand roepen “schiet hem er in!! En Lex schoot hem keurig door de mand 0-1. OKV was iets sterker. Er werd leuk samen gespeeld. Lex had zijn plekje weer gevonden en schoot raak 0-2. Ook de andere aanval had veel kansen, maar geen geluk. Ados maakte een doorloopbal 1-2. Even later maakte Ados er 2-2 van. Einde van een hele leuke sportieve wedstrijd.

Nadat het hele team de scheidrechter had bewonderd. Moesten we tegen VZOD. In de eerste aanval glipte Esmee langs haar dame, Joke gaf haar keurig aan 0-1. VZOD maakte een fraai afstand schot 1-1. Na een misverstandje in de verdediging maakte VZOD met een doorloopbal er 2-1 van. OKV schakelde een tandje hoger en na goed samenspel stond Joan vrij 2-2. De kansen gingen over en weer tot net voor het einde VZOD er 3-2 van maakte. Jammer!, toch goed gespeeld.

De laatste wedstrijd tegen Oranje Nassau. Lex schoot van afstand. Ja hoor weer raak. ( zou het trainen hebben geholpen, of was het Joke) 1-0. Na veel kansen hebben gemist, maakte Oranje Nassau er 1-1 van. De tweede aanval maakte het Oranje Nassau behoorlijk moeilijk. Joan werd vast gepakt, strafworp! Jelle erachter 2-1. OKV was wel sterker met de kansen, maar we schoten ze er niet in. Oranje Nassau deed dat wel 2-2. Deze aanval had zoveel kansen dat ik de tel ben kwijt geraakt. Niet helemaal in de handen die zaten op de enkels, knieën of ergens anders, jammer. We waren deze keer niet de laatste, dus gezellig met ze allen even zitten. Helaas zaten de bitterballen nog in de diepvries. Dan maar aan de chips en koekjes. Na dat iedereen weer fris en fruitig gingen we op huis aan.

Bert