Vooruitblik zaalcompetitie

zondag 18 maart 2018
De zaalcompetitie zit erop. Wat heeft het ons gebracht: drie teams zijn kampioen geworden en geen enkel team is onderaan geëindigd. Voor het voorjaar is weer een nieuwe indeling gemaakt. De meeste teams hebben merendeels nieuwe tegenstander. De vraag is nu welke teams de vlag kunnen uithangen en welke teams de punten bij elkaar zullen moeten sprokkelen. Dit keer zullen in ieder geval vijf teams bovenaan eindigen, maar met een beetje geluk misschien wel één of twee meer. Wie al wil weten welke teams dit zijn, moet verder lezen. Voor wie de competitie nog spannend wil houden, moet snel doorbladeren.

De F2 eindigde in de zaal in de middenmoot. Op het veld gaan jullie met twee bekend tegenstanders strijden om de bovenste plaats.
De F1 heeft als enige ploeg van OKV alle zaalwedstrijden gewonnen. Jullie kunnen op het veld meer tegenstand verwachten. Om voor de derde keer kampioen te worden, zullen jullie iedere wedstrijd tot het uiterste moeten gaan.
De E4 heeft veel moeilijke wedstrijden in de zaal gehad. Toch hielden jullie één ploeg onder jullie. Op het veld betere tijden. Ik denk dat jullie tweede zullen worden.
De E3 is derde geworden in de zaal. Op het veld zal er één ploeg beter zijn, zodat jullie tweede zullen eindigen.
De E2 heeft net als de E4 veel moeilijke wedstrijden gehad. Op het veld zal dat beter gaan. Ik denk dat jullie zomaar bovenaan kunnen eindigen.
De E1 speelde in de zaal erg wisselvallig en eindigde daarom ook in de middenmoot. Op het veld hoeven jullie maar één ploeg boven jullie te duchten.
De D1 zat in de zaal al beter ingedeeld dan in het najaar en er werden enkele punten verzameld. Op het veld wacht jullie straks een mooi einde van dit seizoen.
De C3 heeft lang bovenaan gestaan, maar moest uiteindelijk toch het hoofd buigen en eindige op de vierde plaats. Op het veld worden jullie wel weer kampioen.
De C2 werd in de zaal kampioen. Op het veld komen jullie weer dezelfde concurrent tegen. En ook nu zullen bovenaan eindigen.
De C1 speelde in de zaal wisselvallig. Als jullie die wisselvalligheid eruit krijgen en op het veld iedere wedstrijd goed spelen, kunnen jullie bovenaan eindigen.
De B2 kwam in de zaal net te kort voor de eerste plaats. Op het veld komen er enkele betere tegenstanders op bezoek, waardoor ik een derde plaats verwacht.
De B1 heeft in de zaal een keurige tweede plaats behaald. Op het veld behoort een plaats hoger tot de mogelijkheden.
De A1 werd, zoals voorspeld, kampioen in de zaal. Op het veld daarom wat pittiger tegenstanders, maar toch strijden jullie mee om de bovenste plaatsen.

Iedereen veel speelplezier en succes!

Tiresias