Priktoernooi en Duofeest

zondag 7 oktober 2018
Het was voor ons, zoals ze noemen, ‘een dag voor in de boeken’. Zaterdag 6 oktober: het zonnetje scheen, er waren heel veel duo’s aanwezig, de palen stonden klaar, de wedstrijdschema’s die Lex heeft gemaakt hingen en de tent van Party Service Oostzaan stond op. Dit kon maar een ding betekenen: het jaarlijkse priktoernooi bij OKV. Om 17:10 gingen de eerste wedstrijden van start. Sommigen waren al mooi verkleed in hun DUO-outfit, anderen bewaarden dit voor op de avond zelf. De jonge OKV’ers van de D-, E- en F- jeugd hebben het super goed gedaan en veel doelpunten gemaakt. De duo’s die de meeste doelpunten hebben gescoord en in de top 3 zijn geëindigd zijn op de derde plaats Boris & Wessel, op de tweede plaats Mitch & Stef en op nummer 1… Ruby & Melle! Zij zijn dit jaar schotkoning en schotkoningin van de jeugd geworden! Bij de oudere OKV’ers duurde het wat langer voordat er een winnaar bekend gemaakt kon worden. Na twee spannende halve finales maakte Bente & Celine en Ties & Damey zich klaar om de finale van het priktoernooi te spelen. Op het andere veld stonden Kelly & Michelle (Michelle die voor Ineke inviel) en Joey & Annouk klaar om te gaan strijden voor de derde of vierde plaats. Dit eindigde in een gelijkspel, waardoor zij allemaal derde zijn geworden en de bekers en prijzen hebben gedeeld. Na 8 spannende finale minuten, werd er door een golden goal de winnaar vastgelegd: Bente & Celine! Ties en Damey goed gedaan en gefeliciteerd met jullie tweede plaats. Bente en Celine, gefeliciteerd met jullie titel als schotkoninginnen van 2018!
De zon had lang genoeg zijn best gedaan voor ons, dus toen het begon te regenen hebben wij het feest verder voortgezet in de mooi versierde kantine. Tot 01:00 uur hebben wij gedanst en meegezongen op de leukste duo hits. Wat was het gezellig en wat zagen jullie er allemaal mooi uit! Wij kunnen weer op een geslaagd priktoernooi en aansluitend feest terugkijken. Wij willen iedereen bedanken die ons heeft geholpen om deze dag tot een groot feest te laten slagen. In het bijzonder bedanken wij de kantine toppers, Lex, Hans, Marianne, Egbert, Bert, Roy en Demis, Jordy Rietveld, Wim de Graaf, Marjo en Ton. Bedankt allemaal, zonder jullie was het ons niet gelukt!
Wij zien jullie weer op het volgende feestje!

OKVeestcommissie