Mooie prijs voor OKV

zondag 7 oktober 2018
Door de Rabobank was twee maanden een clubkasactie uitgeschreven. Elke vereniging kon een project indienen waarvoor ze geld nodig hadden. De leden van de Rabobank konden dan stemmen op dat plan of dat van andere verenigingen en aan het eind van deze actie werd er dan € 65.000 verdeeld onder de deelnemende verenigingen. Des te meer stemmen, des te meer geld. OKV heeft op facebook, de website en via de mail de leden uitgenodigd om te stemmen op het project van OKV. Donderdag 04 oktober werd in het Zaantheater bekent gemaakt wat de verdeling was en hoeveel geld de verenigingen kregen. Bij binnenkomst kregen de 40 verenigingen allen een gouden enveloppe die in het theater gelijktijdig geopend moesten worden. Bij het Openen van de enveloppe kreeg OKV € 1619,54. Een mooi bedrag wat gebruikt gaat worden voor het vernieuwen   van de fietsen stalling.

Ton van Ingen