Pupil van de Week | Kyra

maandag 17 december 2018
Wedstrijd van OKV 1 met Ready'60 1

Met de pupillen van de week Kyra Hoff en Teun Broers, deze werden thuis opgepikt en reden naar de sporthal.

Daar kregen we een pupil van de week t-shirt aan en een tas met drinken en een blaadje met de foto’s van alle team leden waar je achteraf al hun handtekeningen op kan laten zetten.

Eerst gingen we warmlopen, heen en weer lopen en sprongetjes tussendoor doen.

Beide teams kwamen op met de pupillen aan de hand van Guido met Kyra en Teun met Jochem, iedereen werd voorgesteld aan het publiek.

Toen kon de wedstrijd beginnen,

In de eerste minuut had de tegenpartij gescoord stand 0-1, daarna weer een keer met een makkelijk balletje omdat ze een vrije bal mochten nemen stand 0 – 2.

Richard dacht ik pak het aan en maakt er 1 – 2 van .

De tegenpartij schoorde weer erna en het was 1 – 3 en snel 1 – 4, Jasper maakte het weer spannend en maakte er 2 – 4 van.

Guido dacht dat gaan we weer inhalen en scoorde met een lange afstandsbal want daar is hij goed in met 3 – 4.

Richard dacht dat ga ik ook even doen en met een klein hupje werd het gelijk spel 4 – 4 echt spannend.

Jente scoorde en ja hoor we stonden weer voor YEAAAH 5 – 4.

Een spannende wedstrijd is het de tegenpartij dacht dat kan niet en kwamen

Maar okv 1 liet dit niet gebeuren en een storm van scores bracht hier weer verandering in door Bregje, Richard en Jente, stand 8 – 5.

Maar de wedstrijd was nog lang niet klaar hoor de tegenpartij scoorde weer en dat bracht de stand op 8 – 6.

Jochem en Jente maakte hier weer een groter verschil van en stand 12 – 7.

De tegenstander werd wakker geschud en kwam keihard terug met 4 scores achter elkaar.

Guido maakte hier gelukkig weer 12 – 12 van en ja pauze , gelijk spel dat wordt spannend.

Even wat tactiek bespreken en daar mochten wij ook bij zijn even plasje en een watertje en dan weer door..

Jochem was weer bij gekomen en op snelheid en scoord, ja mooi 13 – 12, ook de tegenpartij was uitgerust en kwam met twee mooie scores en stand 13 – 14.

Het gevecht tussen OKV 1 en Ready'60 1 was nog lang niet over, ze waren wel aan elkaar gewaagt. Guido en Bregje scoorde en Yeaah 15 – 14

De wedstrijd bleef nagelbijtend spannend tot de laatste score en de eindstand van 17 -17 .

Mooi wedstrijd en prachtig gespeeld,

Kyra