Hemelvaarttoernooi

woensdag 17 april 2019
OKV organiseert traditioneel op Hemelvaartsdag 30 mei het Oostzaanse korfbal toernooi.

Ook dit jaar zullen wij dit toernooi weer organiseren. Het is de bedoeling dat het deelnemersveld bestaat uit: familieteams, vriendenploegen, bedrijfsteams, recreanten etc.

Het is een recreatief toernooi, puur voor de gezelligheid. Zoals gewoonlijk begint het toernooi rond 10.00 uur en eindigt het ongeveer 15.30 uur. Om de dag sfeervol af te sluiten treedt er een artiest op en kunnen jullie je ook opgeven voor een afsluitende BBQ.

Er wordt gespeeld op kunstgras. Dit houdt in dat er niet met schoenen met noppen op gespeeld mag worden.

Daarnaast hebben wij in het reglement opgenomen, dat personen onder de 15 jaar uitgesloten zijn van deelname. Dit hebben wij gedaan met het oog op de “veiligheid” van vele jonge personen. Een team bestaat uit 4 dames en 4 heren. Wij raden jullie aan om reserves mee te nemen.

Iedere ploeg dient te zorgen voor extra shirts van een andere kleur, dan waar jullie in spelen. Voor het geval dat de tegenstander dezelfde kleuren draagt.

Wij vragen dit jaar ook weer of de ploegen één scheidsrechter per ploeg willen opgeven. Je fluit dan ongeveer twee wedstrijden.

Willen jullie Hemelvaartsdag gezellig en sportief besteden? Inschrijven kan tot 14 mei 2019. Wij vragen €18,- inschrijfgeld per team.

Blijven jullie ook bbq-en? Catering Expresse verzorgt een heerlijke bbq; vlees, brood, salades en diverse sauzen. De kosten zijn €10,- per volwassenen en €5,- per kind (t/m 12 jaar). Ook hiervoor kun je je vanaf nu opgeven. Inschrijven kan tot 14 mei. Zorg ervoor dat je het geld voor 1 mei bij onderstaande hebt ingeleverd zo ben je verzekerd van een goed verzorgde bbq.

De dag eindigt om circa 20.00 uur.

Inschrijvingen of inlichtingen kunt u doen bij;
Nika Wals-Oudewortel              Daphne Dopheide
Maalstroom 40                            Lisweg 199-A