OKV Summer Party | Zondag 16 juni

vrijdag 3 mei 2019
Beste Okv’ers,

Zondag 16 juni is het alweer zo ver: De laatste speelronde van dit seizoen. Om het seizoen feestelijk af te sluiten nodigen wij jullie uit voor de OKV Summer Party. Op zondag 16 juni zullen wij de dag om 15:00 uur starten met het ouderkind toernooi. Geef je op via de mail met je teamnaam en teamleden. Dit toernooi zal tot 17:00 uur duren. Vanaf 18:00 uur wordt een heerlijk zomersbuffet geopend. De kosten voor het buffet zijn 10 euro per volwassenen en 5 euro per kind (t/m 12 jaar). Opgeven en betalen voor het buffet kan t/m 9 juni via evenementen@okv-korfbal.nl, betalen kan op Molenkolk 13 of op Dokter de Boerstraat 1.

Extra informatie voor alle jeugd leden en hun ouders:
ALLES WAT JE MOET WETEN:
  • Tijdens de seizoensafsluiting wordt er een ouderkind toernooi gehouden. Om aan dit toernooi mee te kunnen doen, kun je je opgeven via: evenementen@okv-korfbal.nl.
  • Het toernooi wordt gespeeld door de A,B,C,D en E jeugd in teams van minimaal 4 ouders en 4 kinderen. Reserves zijn toegestaan.
  • Alleen de F teams zullen in viertallen spelen en moeten de teams dus bestaan uit 2 ouders en 2 kinderen. Ook hierbij zijn reserves toegestaan.
  • De poules worden ingedeeld aan de hand van het niveau van de kinderen. Daarom moeten de kinderen uit elk team binnen de poules passen. Er zal een poule komen met A B en C niveau. Een poule met D en E niveau en tot slot zullen de F teams een aparte poule vormen met 4-korfbal.
  • Wanneer er geen ouder mee kan doen, is een oom/tante/opa/oma/buurvrouw/buurman/broer/zus ook toegestaan (De extra persoon moet wel boven de 18 jaar zijn).
  • Het toernooi zal om 15:00 uur starten. Kom daarom allemaal op tijd, zodat je niet met een achterstand aan de wedstrijden begint.
  • Het toernooi zal ongeveer tot 17:00 uur duren, daarna is er mogelijkheid om met zijn allen te blijven eten.
  • Opgeven kan tot en met 9 juni door een mail te sturen. Vermeld in deze mail je teamnaam en de spelers van het team.
  • Ook het opgeven voor het eten kan tot en met 9 juni door een mail te sturen.
  • Het buffet wordt om 18:00 uur geopend. De kosten voor het eten zijn 10 euro per volwassene en voor kinderen tot en met 12 jaar is het 5 euro om mee te eten. Dit bedrag moet betaald worden voor 9 juni bij Molenkolk 13 of Dokter de boerstraat 1 in Oostzaan. Ook als je niet meedoet met het toernooi kan je gezellig komen eten!
  • Wanneer je geen team compleet krijgt en wel graag mee wil doen met het toernooi, geef je dan alsnog op dan kijken wij voor een oplossing!

Extra informatie senioren leden, supporters, introducees, vrijwilligers en iedereen die zin heeft in een gezellige zomerse avond:

• Vanaf 15:00 uur is het al gezellig bij Okv want dan spelen alle jeugdteams en ouders een toernooi. Vanaf 3 uur is dus het terras geopend en wij hopen op veel aanmoediging.
  • Het eerste van okv speelt om 14:30 uit bij stormvogels en ook zij kunnen aanmoediging gebruiken. Na het ouder kind toernooi zullen wij dan ook wachten met de vervolgactiviteiten totdat alle supporters en okv 1 spelers op het terras van Kakel zijn aangeschoven.
  • Opgeven voor het eten kan tot en met 9 juni door een mail te sturen naar evenementen@okv-korfbal.nl.
Wanneer je het leuk vind om ons deze avond te helpen door een paar uurtjes achter de bar te staan, meld je dan aan door ons een berichtje te sturen!!

Mochten er nog vragen zijn, kunnen jullie altijd iemand van ons aanspreken of mailen naar: evenementen@okv-korfbal.nl.

Wij hebben er zin in!!!

Groetjes en tot dan,