Verslag Seizoensafsluiting 2019

woensdag 19 juni 2019
Seizoen 2018-2019 duurde een aantal weken langer dan andere seizoenen. Maar 16 juni was het einde toch echt in zicht. Op zaterdag hadden alle junioren hun laatste competitiewedstrijden en op zondag mochten een aantal seniorenteams nog één keer in actie komen. Daarbij sprong één wedstrijd er uit en die was van O.K.V. 1. Het team heeft gewonnen tegen Stormvogels 1 en dat heeft er voor gezorgd dat de promotie behaald is naar de tweede klasse op het veld! Super!

Ondertussen stroomde de sportievelingen jong en oud het terrein van de Kakel binnen. Om 15:00 starte het eerste Ouder-Kind-Toernooi. Eerst even een warming-up om de spieren warm te maken, daarna konden de wedstrijden beginnen.

In Poule 1 zaten drie F teams met ouders: Team 7, Den Heyers en de Roebersen. Er werd hard gestreden voor de finale. Team 7 en de Roebersen haalde de finale, waarbij de Roebersen aan het hardste einde trokken. Zij haalde de mooie prijzen uit de grabbelton binnen!

In Poule 2 waren de Schaak, De loltrappers en de E2 kampioenen erg aan elkaar gewaagd. Zij speelden 2x 15 minuten met een functiewissel in het midden. In de finale speelden de Schaak tegen De loltrappers, deze wedstrijd eindigden in een 2-2 gelijkspel. De spanning was om te snijden! Zowel de kinderen als de ouders mochten één strafworp nemen, hierbij scoorde De loltrappers meer doelpunten en wonnen de prijs.

De laatste poule mocht na de warming-up nog een extra warming-up doen. Bij een driedelige estafette kon er een punt gescoord worden om alvast met 1-0 voorsprong de wedstrijd te beginnen. Team Ouderloos rende zich rot tegen het Dream Team, maar dit was niet genoeg om te starten met een extra punt. Met op het scorebord 1-0 voor het Dream Team, kon de wedstrijd beginnen. Team Ouderloos liet het niet bij een achterstand en heeft binnen de 2x20 minuten durende wedstrijd de achterstand weten in te halen. Team Ouderloos viel daardoor in de laatste poule in de prijzen!

Na alle spannende wedstrijden had iedereen flink wat trek gekregen. Gelukkig stond er een heerlijk buffet klaar in zomers thema. En met het zonnetje erbij, was de zomerse avond helemaal compleet!

Wij als OKVeestcommissie kijken terug op een jaar met leuke evenementen. Wij kunnen niet wachten om onze ideeën voor 2019-2020 uit te voeren! Een hele fijne zomervakantie en tot het volgende feestje!

OKVeestcommissie