Het is mooi geweest | 60 jaar korfbal

dinsdag 9 juli 2019
1959 – 2019

Ik wil mijn teamgenoten van OKV 6 bedanken voor de leuke attentie die ik heb gehad na het spelen van mijn laatste officiële wedstrijd op 16 juni.

Door de vele kleine ongemakken die ik de laatste tijd had en een paar voeten die het niet meer leuk vonden om zoveel te doen heb ik besloten dat het na 60 jaar maar mooi is geweest om als actief korfbalspeler ermee te stoppen. Jullie zullen mij nog wel gewoon bij OKV zien want ik blijf de vereniging trouw en zal ook hand en spandiensten blijven uitvoeren. Ik wens mijn oude ploeggenoten veel succes bij hun verdere wedstijden en wil ook speciaal Ilse en Esmee bedanken dat ze ons de zo structureel hebben bijgestaan anders was onze ploeg niet zolang meegegaan. Verder Wim ook bedankt dat je zoveel werk heb gedaan om ons team altijd maar weer compleet te krijgen want ik heb de laatste tijd ook steeds afgezegd. Maak jullie geen zorgen om mij dat ik de zondag niet doorkom hoor want ik heb nog heel veel andere dingen waar ik met voor inzet. Roemenië, Le Champion, Tour For Life en niet te vergeten naar de kleinkinderen hun wedstrijden kijken.

We zien elkaar gauw wel weer een keer langs de lijn.

Jan de Dood