Programma BEP Toernooi

zondag 25 augustus 2019

BEP TOERNOOI OP ZATERDAG 31 AUGUSTUS

ALGEMENE BEPALINGEN

1. De wedstrijden worden gespeeld volgens de reglementen van het KNKV.
  2. De beslissingen van de scheidsrechter zijn bindend. Protesten worden niet aanvaard.
  3. De scheidsrechters melden de uitslag van de door hen geleide wedstrijden bij het wedstrijdsecretariaat.
  4. De in het programma eerstgenoemde ploeg heeft de keuze van het aanvalsvak en doet de beginworp.
  5. Duur van de wedstrijden:  25 minuten
    Bep 1 en 2 spelen beide één volledige wedstrijd.
  6. Eindigen in een poule meerdere ploegen gelijk, dan beslist het doelsaldo. Is dit ook gelijk dan beslist het aantal gescoorde doelpunten. Is dit ook gelijk dan telt het resultaat van de onderlinge wedstrijd. Is dit ook gelijk, neemt ieder team acht strafworpen, tot er een beslissing is gevallen.
  7. Aanvang en einde wedstrijd staan aangegeven in het programma. Het fluitsignaal van de scheidsrechter is bindend. De teams worden verzocht twee minuten voor aanvang van de wedstrijd speelklaar aanwezig te zijn op het desbetreffende veld.
  8. Voor deelname aan ons toernooi zijn geen inschrijfgelden verschuldigd. Kosten bij eventueel niet doorgaan worden niet vergoed.
  9. Het bestuur van korfbalvereniging BEP stelt zich niet aansprakelijk voor vermissing of beschadiging van eigendommen. Laat geen waardevolle spullen achter in de kleedkamer!

FIJNE DAG  EN VEEL SUCCES

Wim de Graaf