In memoriam Martin Keppel sr.

dinsdag 23 maart 2021
Vandaag bereikte ons het droeve bericht dat de heer Keppel is overleden.

Meneer Keppel was samen met zijn vrouw jarenlang een trouwe korfbalsupporter, die menig kilometer aflegde om wedstrijden te bekijken; ook van OKV.

De heer en mevrouw Keppel gingen altijd samen naar de wedstrijden van Riekje en Martin en van de kleinkinderen Nicky en Mitch, maar je kwam ze ook tegen bij wedstrijden van bijvoorbeeld Groen Geel.

Velen zullen zeker ook de herinnering hebben aan het prachtige hangertje dat hij als juwelier op bestelling maakte in de vorm van een korfbalpaal met mand.

Langs de velden en op de tribunes is het leeg op dit moment, maar als alles weer opengaat zal zijn plekje leeg blijven…..

Het bestuur van OKV wenst mevrouw Keppel en de kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe bij het dragen van dit verlies.

OKV