In memoriam Kees Schaft

woensdag 14 april 2021
Afgelopen week kregen we het verdrietige bericht van het overlijden van Kees Schaft.
Kees is bijna 32 jaar lid geweest van onze vereniging en in al die jaren heeft hij veel voor OKV gedaan. Hij was de trouwe supporter bij wedstrijden van zijn kinderen en kleinkinderen en hij stak altijd de handen uit de mouwen bij activiteiten als het nodig was.

Vooral in de periode na zijn pensioen heeft hij heel veel uren besteed aan het opknapwerk van de kantine en het maken van het houten meubilair voor binnen en buiten. De banken en tafels zijn prachtig en ze krijgen nu zeker extra betekenis.

Voor Klara en kinderen en kleinkinderen is het verlies groot en we wensen ze heel veel sterkte. Ook de overige familie en de vriendenkring, die Kees ontzettend zal missen, wensen we sterkte.

Het bestuur van OKV