Seizoen 2020 – 2021

maandag 6 september 2021
Na bijna 1,5 jaar gaat het seizoen weer van start. Afgelopen jaar was er weinig nieuws en als je mij vraagt wat je wilt onthouden van die 1,5 jaar zou ik het niet weten, vergeten doen we die tijd zeker niet. Is alles negatief? Nee niet alles, zo respecteren we weer dat we elkaar kunnen en mogen zien en ontmoeten, daar zijn we ook zeker aan toe. Gelukkig kunnen we weer naar wedstrijden kijken en op het terras zitten met een biertje en een frisje. Afstand houden moet nog wel maar dat moeten we zelf in de gaten houden. Ik vergeet(?) het wel eens.

Afgelopen tijd hebben we als bestuur toch elke maand een bestuursvergadering gehouden, eerst via Skype en de laatste paar keer gelukkig weer in de kantine met elkaar. Er waren niet veel punten maar er was altijd wel iets wat besproken moest worden. Het nieuwe seizoen, kantine, onderhoud e.d. Ook hebben we ons hoofd gebroken over Corona evenementen. Er zijn een paar onderlinge jeugdtoernooitjes geweest maar gezien het beperkte aantal jeugd hield ook dat op. Verder mocht er niet veel. Vorige week was er voor de jeugd een hele dag met tal van onderdelen georganiseerd door het Kamp comité. Super geregeld en de jeugd was eraan toe. Aankomende weekend begint de competitie weer en we mogen ook weer langs de lijn staan om de ploegen aan te moedige en op het terras van de kantine te zitten. We hopen de toeschouwers weer op ons complex te zien. Het zal zeker een moeilijk jaar worden. Menigeen heeft zijn of haar tijd anders ingedeeld en moeten we weer terug weten te winnen. Ik hoop dat dat gaat lukken. Binnen kort is er weer het schoolkorfbal op de velden. We hopen dat we daar extra jeugdleden uit kunnen halen. Wij als bestuur zijn blij en opgelucht dat we weer om ons mooi onderhouden complex mogen komen. We hopen dat we er een positief, niet Corona gerelateerd, seizoen van kunnen maken. Mocht je ideeën hebben om de vereniging te ondersteunen met taken, graag. We kunnen altijd handjes gebruiken.

Tot op de velden.

Ton