Pupil van de Week | Linde Hillebrand

zondag 15 januari 2023
14 januari werden Melle en ik met de auto opgehaald door Bente en Jelte van het eerste team van OKV.

Toen we bij de sporthal waren, kregen we een pupil van de week shirt, daarna gingen we schieten op de korf en daarna keken we naar OKV 2 tegen Groen Geel 5. Dat was heel spannend, want pas helemaal op het einde werd het gelijkspel (16-16).

Daarna de voorbespreking in de kleedkamer voor OKV 1. We gingen ook nog warmlopen. Toen werden we voorgesteld aan het publiek, dat was erg leuk. Ik zag mijn ouders en broertje en ook juf Sanne in het publiek, maar juf was voor de Stormvogels.

Toen mochten we een doorloopbal maken. Daarna begon de wedstrijd en gingen wij met een aardige en grappige meneer de puntentelling bijhouden. Op de helft van de wedstrijd gingen we weer naar de kleedkamers voor een teambespreking.

OKV 1 deed het heel goed en won van de Stormvogels met 22-16. Aan het einde kregen we een tasje met lekkers en een blad met handtekeningen van de spelers uit OKV 1. Daarna ging ik omkleden en het pupil van de week shirt mochten we houden.

Het was een heel leuke middag! De rest van het weekend was ook leuk, want we hadden met mijn team (de E1) ’s ochtends gewonnen van Roda E1 en ’s avonds kwam Babette bij mij logeren.

Linde Hillebrand