90jarig jubileum OKV feest

zondag 28 augustus 2022
11 September is het zo ver! Dan zal het jubileum feest los barsten.

Zoals je kan zien hebben we van alles in petto: van activiteiten voor de jeugd tot entertainment van een dj/zanger voor iedereen, van een heus
jubileum boek tot een jubileum wedstrijd tussen het oude eerste vs het nieuwe eerste! Het belooft een mooie dag te worden vol feestelijke
activiteiten die je niet wilt missen. Wil je mee doen met de activiteiten en/of wil je mee eten met de bbq? Vergeet je dan niet op te
geven. Dit kan nog tot 4 september via evenementen@okv-korfbal.nl.

13:00 uur Start activiteiten voor alle jeugdleden en introducees op het OKV veld.
Tijdens deze activiteiten zal er een springkussen staan en zullen we gaan bubbelvoetballen. Ook zal er een drone langsvliegen die alles haarscherp zal vastleggen.

16:00 uur Start jubileumwedstrijd van het huidige OKV tegen oud OKV 1'ers.
Kom allemaal kijken naar deze unieke wedstrijd.

17:00 uur Groepsfoto

17:15 uur Zanger en BBQ
Onder het genot van de muziek van DJ/zanger Marcel kunnen er biertjes gedronken worden en zal er een heerlijke BBQ verzorgd worden door CateringExpress Zaanstreek. Tijdens de avond zal er een feestelijk OKV jubileumboekjes te lezen zijn.

22:00 uur Einde avond

Tot dan!