Verslag Benthe en Seven Pupil van de week

zondag 18 december 2022
Zaterdag 10 december waren we pupil van de week bij de wedstrijd van OKV 1 tegen HBC 1.

Voor de wedstrijd werden we opgehaald door 2 spelers van het eerste. Gelukkig met de auto, want het was heel koud.

Voor de wedstrijd mochten we ingooien met de spelers van het eerste en bij de wedstrijdbespreking zijn. Voor de wedstrijd werden we samen met de spelers voorgesteld aan het publiek. Tijdens de wedstrijd kregen we een scoreformulier om de punten bij het houden, dat was een hele klus, want uiteindelijk was de eindstand 21 tegen 11. Nu staan ze op de eerste plek door een beter puntensaldo. We kregen ook nog een tas met drinken en snoepjes en alle handtekeningen van de selectie en trainer. Het was een hele leuke middag. Iedereen bedankt en tot de volgende keer! Groetjes Benthe en Sven.

Benthe en Seven Pupil van de week