Pupil van de Week | Dani van Berkel

zaterdag 21 januari 2023
Zaterdag 21 januari was ik samen met Megan pupil van de week.
Ik werd thuis opgehaald door Jiri & Nadia.
Aangekomen bij OKV kregen wij een shirt zodat iedereen kon zien dat wij de pupil van de week waren.

Daarna liepen wij mee naar de kleedkamer om ons om te kleden. In de zaal maakte wij kennis met het hele team van OKV 1. Jiri zei tegen Jochem dat ik een goede achternaam had, dit vond ik erg grappig want Jochem heeft dezelfde achternaam.

Terwijl er nog een andere wedstrijd bezig was ging het hele team alvast wat warmlopen. Hierna kreeg ik ook nog een stukje taart en mocht ik mee naar de kleedkamer om te luisteren naar de coach. Voor de wedstrijd mocht ik nog inschieten. Spannend met zoveel mensen op de tribune. Het team liep op en iedereen ging in een rij staan, ik liep met Jochem van Berkel.

Dat we daar stonden werd er omgeroepen dat de wedstrijdbal gesponsord werd door het bedrijf van mijn Opa & Oma. Dit vond ik natuurlijk wel erg bijzonder. Toen de wedstrijd tegen Zaandam Zuid begon hadden wij de taak om de scores bij te houden. Hans hielp ons gelukkig een beetje. Het is 24-12 voor OKV geworden!! Ik vond het super leuk, was erg blij met het cadeautasje en ik heb iedereen thuis verteld wat een geweldige dag ik had gehad. Bedankt!

Dani van Berkel