Pupil van de Week | Meghan de Ruijter

zaterdag 21 januari 2023
Op zaterdag 21 januari was het dan eindelijk zover. Samen met Dani mocht ik pupil van de week zijn.

Ik werd opgehaald door Nadia en Jiri, die allebei heel aardig waren. We reden met de auto naar sporthal en we kregen een t-shirt en gingen ons omkleden. Wat ik erg leuk vond was het voorstellen aan het team en daarna gingen we warm lopen. Toen werden we voorgesteld aan het publiek en mochten Dani en ik een doorloopbal maken die helaas mis ging.

Toen kregen we van een aardige meneer een scorelijst om de punten bij te houden. OKV heeft de wedstrijd gewonnen met 24-12. Wat ik geleerd heb van deze wedstijd is dat het belangrijk is om snel over te spelen. Na de wedstrijd kregen we ook nog iets lekkers.

Het was superleuk om pupil van de week te zijn. Bedankt OKV voor de leuke dag.

Megan de Ruijter