Zonovergoten start van de Sportweek bij OKV

maandag 19 juni 2023
Na ruim 13 jaar terug van weggeweest: de Sportweek Oostzaan! Het Comité Oostzaanse Evenementen (COE) heeft de taak op zich genomen de sportweek weer nieuw leven in te blazen. Alle verenigingen kregen de gelegenheid iets te organiseren, dus zo ook de OKVeestcommissie. Een vrij lastige opgave om iets vanaf nul neer te zetten en het heeft ons wat hoofdbrekens gekost, maar we mogen het een succes noemen! We hebben de week afgetrapt met een hilarische meerkamp met hier en daar een korfbaltintje.
Met de onderdelen bubblevoetbal, korfschieten, 2 soorten estafettes en een Combi Sports Arena waar je op een roos moest mikken van de juiste kleur, namen de teams het tegen elkaar op. Het fanatisme was groot! Met Bubblevoetbal stonden regelmatig de benen in de lucht en in de Combi Sports Arena werden de ballen bijna dóór het apparaat gegooid!
De laatste opdracht was het maken van een zo leuk mogelijke teamfoto waar bonuspunten mee te verdienen waren. Na de spellen werd het vochtgehalte weer wat bijgevuld met een drankje op het terras!

Wederom alle vrijwilligers bedankt voor jullie inzet!

Laten we er weer een traditie van maken om de Oostzaanse Sportweek ook de komende jaren te organiseren.

De OKVeestcommissie