Laatste wedstrijd B1 seizoen 2022/2023

woensdag 28 juni 2023
Woensdag 21 juni stond voor ons de allerlaatstewedstrijd van dit seizoen op het programma.

Eigenlijk zou deze wedstrijd al eerder gespeeld moeten worden, maar omdat er voor die dag ook in andere teams veel afmeldingen waren is er besloten om onze wedstrijd te verplaatsen.

Stiekem kwam dat wel mooi uit, want op deze dag konden we wel met het complete team aan treden.

Eerst nog een flinke rit voor de boeg. Uit richting DTS is altijd wel ff rijden.

Ondersteund door een grote groep meegereisde ouders en supporters werd er begonnen aan de voorbereiding.

Na een korte warming up en de nodige peptalks van trainers, aanvoerder en spelers gingen we van start.

De eerste helft waren we wel de betere partij, maar konden het helaas niet omzetten in een mooie score.

Met een 4-4 gelijkspel gingen we de rust in.

Echter in het tweede deel van de wedstrijd wisten we de korf wel goed te vinden en liepen we aardig weg.

Met mooie 8 –10 eindstand konden we deze wedstrijd uiteindelijk afsluiten.

Al met al hebben we met deze wedstrijd het seizoen mooi kunnen afsluiten.

Met dit afsluitende verslag wil ik jullie als team bedanken voor jullie inzet het afgelopen jaar.

Samen hebben we leuke trainingen en wedstrijden gehad, veel gelachen, maar ook serieus op de juiste momenten.

Team bedankt!!!!!!!!

Peter Maaks