O.K.V. laat zich kleden door 11Teamsports

donderdag 29 juni 2023
Afgelopen week hebben O.K.V. en 11Teamsports de contracten ondertekend waardoor 11Teamsports ons de komende 6 jaar van kleding zal voorzien. Namens onze vereniging waren Marc Flens en Frank Egthuijsen bij Enzo Pepe in Zaandam om de laatste details te bespreken en het contract te ondertekenen voor deze hernieuwde samenwerking.

Het ligt in onze bedoeling om de gehele vereniging van nieuwe tenues te voorzien met behulp van de vele trouwe sponsors die O.K.V. heeft. Daarnaast zal 11Teamsports onze A1 geheel in het nieuw steken.

Komende periode gaan wij hiermee druk aan de slag om te zorgen dat begin van het seizoen alles geregeld is. Ook zal er een link komen naar de club-webshop en kunnen er binnenkort producten gekocht worden bij 11Teamsports op de Westzijde in Zaandam.

Onze leden krijgen bij iedere besteding bij 11Teamsports 10% korting. Jullie kunnen hier terecht voor de mooiste pakken, shirts, schoenen en overige sportattributen.

Wij houden jullie op de hoogte wanneer de bestellingen gedaan kunnen worden!

Sponsorcommissie OKV