De D2 is kampioen!

maandag 3 juli 2023
Het eerste veldseizoen van deze toppers werd beloond met een mooie eerste plek. Wat kunnen we trots zijn op dit team, want ze hebben een mooie groei laten zien! In de zaal hadden we nog moeizaam gelijk gespeeld tegen ZKC/ZKV, maar op het veld waren wij toch echt beter en werd dit team zelfs ongeslagen kampioen. Hard gewerkt, dus de kampioenstaart ging er dan ook goed in!

Dit veldseizoen hebben Mike, Jordy, Lotte, Meghan en Kevin laten zien dat ze vooral verdedigend enorm zijn gegroeid. Als we geconcentreerd bleven spelen, wat in het derde kwart toch soms best lastig was, dan kregen we weinig ballen om onze oren. Zeker tijdens de kampioenswedstrijd hebben jullie ook laten zien dat jullie veel kunnen scoren, top!

Deze coach is supertrots op Kevin, Lotte, Meghan, Mike en Jordy. Heel veel succes volgend seizoen Lotte, Meghan, Mike en Jordy! Maak er vooral een heel leuk en sportief seizoen van!

Kevin, leuk dat je dit jaar hebt gekorfbald, we hopen je nog eens terug te zien! Je bent een topper, we gaan je missen! Voor jou ook een heel fijn seizoen volgend jaar op het voetbalveld!

Stijn