OKV, op weg naar minder CO2!

maandag 17 juli 2023
Zonnepanelen geplaatst

Het dak van OKV stond vol met hardwerkende, sterke (in dit geval) mannen. De zomer is begonnen, de zon laat zicht regelmatig zien, dus werd het hoog tijd de zonnepanelen op de daken te plaatsen en te profiteren van de zonnestralen.

Langer wachten om deze zonnestralen op te vangen voelt als een korfbalwedstrijd waar we hard voor hebben getraind en vervolgens verliezen, oftewel er wordt heel veel energie ingestoken, maar het levert niets op.

Blij waren we met de helpende handen van Joey en Robin Bakker, Edwin, Dennis en Willem Wals, Albert, Andy en Appie Roebersen. Flink wat mannen op het dak dus, de constructie van het dak is op deze manier ook getest. Binnen een paar uur was de klus geklaard. Nadat de aansluiting is geregeld, is OKV weer een stukje dichterbij minder CO2.

Graag bedanken we Wals Installatiebedrijf en Onderhoudsbedrijf Appie voor het mogelijk maken van deze belangrijke stap, en de helpende handen van de vrijwilligers voor het zware werk!

Dat het maar een zonnige zomer mag worden/blijven! Fijne vakantie!

De Penningmeester