(Hoofd)Sponsors O.K.V

zaterdag 29 juli 2023
Afgelopen weken zijn wij druk bezig geweest met de nieuwe kledinglijn en daarmee samenhangend de diverse sponsors voor al onze teams.

Wij kunnen dan ook met enige trots melden dat alle teams van O.K.V. komende seizoenen in mooie gesponsorde shirts zullen spelen. Op sommige shirts zullen zelfs twee sponsors zichtbaar zijn……..

De teamsponsors zijn:
OKV 3 Try Out / Nadisign
OKV 4 Netvibes B.V.
A1 11Teamsports
A2 Praxis Hoorn
B1 Jacobs Fysiotherapie / H6 Solutions B.V.
B2 Biltz B.V.
C1 TOOS / Onderhoudsbedrijf Appie B.V.
D1 Dirk Voet Makelaars
E-teams      Partyservice Oostzaan / Flens B.V.
F-teams B. Veerman Loon- en grondverzetbedrijf / Roys Allround

Dan missen we in bovenstaande lijst nog de selectie. Onze trouwe sponsors Wals VOF en Adverion hebben hun contract ook met 4 jaar verlengd en daarnaast heeft de selectie er een nieuwe (niet onbekende) hoofdsponsor bij, namelijk Witbaard.

Hopelijk zullen alle tenues beschikbaar zijn bij de eerste wedstrijden en zullen de foto’s weer gemaakt gaan worden. Langs deze weg willen wij alle sponsors danken voor hun steun de komende jaren.

Sponsorcommissie O.K.V.