O.K.V. Webwinkel is geopend!

maandag 7 augustus 2023
Zoals aangekondigd gaat 11Teamsports Zaandam de kleding van onze vereniging weer verzorgen. Uiteraard is iedereen welkom in de winkel op de Westzijde 76 in Zaandam, echter jullie kunnen ook online jullie kleding bestellen.

Als OKV-lid ontvang je standaard 10% korting op de aankopen bij 11Teamsports (melden dat je van OKV bent!). In de webwinkel is dit al in de prijs verrekend.

De webwinkel is via www.okv-oostzaan.nl te bereiken door rechtsboven op ‘OKV Webshop’ te klikken. Bij bestellingen kan er, indien mogelijk, gekozen worden om ook een naam te laten bedrukken. Verder spreekt het voor zich.

Wij willen iedereen nog wel wijzen op de zomeractie. Tot 1 september kan er voor € 15 een nieuw inloopshirt worden gekocht via ons. Zie hiervoor de bijlage.

Sponsorcommissie O.K.V.