Verslag pupil van de week Lisa

zaterdag 25 november 2023
De dag begon leuk, Ik werd rond 12:30 opgehaald door Louise en Jiri. Met hun reed ik naar de sporthal.
Toen zijn we ons gaan omkleden en gingen we op de bank zitten. Toen werd ik voorgesteld aan alle spelers van het eerste elftal en heb ik ze allemaal een handje gegeven.
We hebben nog even naar de wedstrijd gekeken van het 2e en toen gingen we warmlopen.

Toen moesten de spelers opkomen en mochten wij mee het veld op dat was heel spannend,
We werden omgeroepen en voorgesteld door de speakers.

Toen begon de wedstrijd en moesten wij de stand bijhouden, er werd veel gescoord en met rust stond het 9-6
En met rust gingen we mee naar de kleedkamer. Ik vond het interessant. Na de bespreking in de rust mochten we voor het publiek doorloopballen nemen. En ik had ze alle 2 gescoord.
En toen gingen we de 2e helft kijken. OKV liep uit in scoren en de wedstrijd eindigde met 17-11!!!

Na de wedstrijd kregen Jelmer en ik handtekeningen van alle spelers en een tasje met chips en allemaal leuke spullen.

Groetjes,

Lisa