Pinksterkamp 2024 O.K.V.

donderdag 1 februari 2024
Beste (ouders van) spelers/speelsters O.K.V. D t/m A,

Het is 2024. Een nieuw jaar, dus ook weer een nieuw Pinksterkamp. En ja, het inschrijven voor het allerleukste kamp van Oostzaan en omstreken kan weer !

We zijn alweer druk bezig met de organisatie van het aankomende kamp dat plaatsvindt van 17 t/m 20 mei 2024. Het wordt de 12e editie van dit supergezellige kamp en dit jaar gaan we naar Gemert toe.  Onlangs hebben alle jeugdleden van de A, B, C en D teams per e-mail een uitnodiging van ons ontvangen.

Voor dit jaar zal het inschrijfgeld voor het weekend € 100 per persoon bedragen, mede dankzij onze vele trouwe sponsors. Dit bedrag is inclusief vervoer, 3 overnachtingen, de activiteiten en eten/drinken.

Maar, als jij dit nu leest, de mail nog niet hebt gezien en ook zin hebt in 4 leuke, actieve maar vooral gezellige dagen op het allerleukste kamp van Oostzaan en omstreken, meld je dan nu aan! Dit kan door het sturen van een e-mail naar pinksterkamp@okv-korfbal.nl. Geef hierbij duidelijk jouw naam en team op, en daarnaast je emailadres en mobiele nummer (bij de B, C en D jeugd graag de gegevens van jullie ouder(s) vermelden). We zullen je t.z.t. via een "Tikkie" verzoeken om het inschrijfgeld te betalen.

Mochten er ouders zijn die vooraf vragen hebben over het weekend, de begeleiding etc., stuur ons dan een mailtje of schiet 1 van de commissieleden aan.

Wij hebben er veel zin in. Jullie ook, toch?!
Bente, Maya, Denise, Joke, Mario, Marc, Frank, Colin en Mike

Pinksterkampcommissie