Nieuwe reclamebord Sponsor OKV

dinsdag 27 februari 2024
OKV heeft opnieuw een sponsor aan zich weten te binden met een mooi groot reclamebord langs ons hoofdveld. Dit keer Sportscafé The Match.

Sports Café The Match
De voor ons bekende horecagelegenheid welke is gevestigd in de Sporthal langs de Twiskeweg in Oostzaan. Buiten het beheer van de sporthal organiseert The Match in het Sportscafe leuke bedrijfsuitjes, verjaardagfeestjes, sport events etc. Voor meer informatie over de mogelijkheden kan er contact opgenomen worden met Mario Walda per email: info@sportscafethematch.nl

Wij willen Sportscafé The Match welkom heten bij O.K.V. en danken voor zijn steun.

Het complex ziet er nu al prachtig uit, maar wij zijn nog steeds op zoek naar (bord)sponsors. Wilt u O.K.V. ook sponsoren, neem dan contact met ons op via sponsoring@okv-korfbal.nl.

Sponsorcommissie OKV