Vriendenloterij belactie

vrijdag 8 maart 2024
Zoals u weet hielden wij gisteren bij O.K.V. onze belactie i.s.m. de Vriendenloterij. Om 18.30 werden de bellers in de O.K.V.-kantine verwacht.

Maya de Jong, Stijn Koeman, Jelmer Liefferink, Esmee Roobol, Albert Roebersen, Henny Mol-van Ingen, Marc Flens, Sandra Kuilman en Joey Bakker waren onze OKV-toppers die zoveel mogelijk loten wilden gaan binnenhalen. Na een kort praatje van de Vriendenloterij kon er begonnen worden. Ruim 1,5 uur lang is er gebeld naar leden en bekenden. En met succes !!!

Er werden ruim 40 nieuwe loten verkocht !! Daarnaast waren er ook nog veel deelnemers die al een lot hebben, maar deze graag willen omzetten zodat O.K.V. de mooie bijdrage voor hun lot gaat ontvangen.

Dit betekent dat O.K.V. jaarlijks ruim € 4.200 per jaar gaat ontvangen (als het aantal 50 zou zijn/blijven). Een hele mooie bijdrage waar we mooie dingen mee kunnen doen. Het eerste doel is ook al bekend, wij zullen de kleedkamers op ons complex aan de buitenkant gaan opknappen.

Indien u dit leest en u wellicht ook een lot om wilt zetten (op uw dagafschrift kunt u zien of u, en welk, doel u steunt, volgen hier nog even kort de stappen. Het kost slechts een paar minuten en dan steunt u O.K.V. via de Vriendenloterij.

De stappen zijn als volgt:
  • Bel 088 – 020 10 20
  • Kies optie 5 en u gaat direct naar het juiste menu
  • U kunt aangeven dat u het doel van uw lot wilt wijzigen naar O.K.V. Er zal worden gevraagd naar ons verenigingsnummer. Dit is 5379

Hierbij willen wij al onze leden/bekenden danken voor hun steun. Maar vooral ook onze bellers die dit mede hebben mogelijk gemaakt. Hopelijk hebben wij hier nog lang plezier van!

Met sportieve groet,

Sponsorcommissie O.K.V.