Kantinedienst Voorjaar seizoen 23/24

woensdag 1 mei 2024

OKV’ers,

In onderstaand schema ziet u de indeling van de kantinediensten voor de veldcompetitie in het voorjaar. U ziet twee kleuren. De groen gekleurde wedstrijden zijn de eerste wedstrijden van de dag. Mocht u daar de naam van uw kind of van uzelf zien staan, dan ‘opent’ u die dag de kantine. De kantinediensten vangen 60 minuten voor de start van de eerste wedstrijd aan. In de kantine is een lijst aanwezig met taken die uitgevoerd moeten worden. Voor aanvang van deze dienst ben ik bereikbaar. De rood gekleurde wedstrijden zijn de laatste wedstrijden van de dag. Mocht u daar de naam van uw kind of van uzelf zien staan, dan sluit u die dag de kantine. Voor het afsluiten is ook een lijst aanwezig met taken die uitgevoerd moeten worden.

Op een rijtje:
- Heeft u de eerste dienst? Dan opent u de kantine. U bent 60 minuten voor de start van de wedstrijd aanwezig. Ook haalt u de sleutel op bij Wim en Jannie op Zuideinde 73
- Er hangt een lijst met activiteiten die uitgevoerd moeten worden, zowel voor openen als sluiten.
- Beschrijvingen van apparaten kunt u vinden bij de betreffende apparaten.
- Heeft u een tussendienst? U kijkt in het overzicht hoe laat u wordt verwacht.
- Heeft u de laatste dienst? Dan sluit u de kantine.
- De kassa en sleutel levert u direct na het afsluiten van de kantine in bij Wim en Jannie de Graaf te Zuideinde 73.

Mocht u onverhoopt toch niet kunnen dient u zelf vervanging te regelen. Probeer bijvoorbeeld een dienst te ruilen met een andere ouder. Graag dit wel doorgeven aan mij, zodat ik weet wie er op welk moment staat. Dit kan door mij te mailen/ bellen/ appen. Mijn contactgegevens staan hieronder beschreven.

Mocht het zo zijn dat u vast trainen geeft en/of geregeld wedstrijden fluit dan heeft u een vrijstelling voor de kantinedienst. Mocht u alsnog zijn ingepland, dan heb ik dit helaas over het hoofd gezien. Geef dit zo spoedig mogelijk aan mij door. Ik ben dan verantwoordelijk voor vervanging. Uiteraard staat het u vrij om alsnog de dienst te draaien.

Kantinebeheer OKV
TEL: 06 30 96 74 76