De sponsorcommissie van OKV

dinsdag 16 april 2024
De hekken worden minder grijs, de tenues zijn voorzien van minimaal één sponsor, het complex wordt verbeterd en er wordt goed contact onderhouden met de sponsoren. De verantwoordelijken hiervoor? Frank, Albert en Marc (v.l.n.r.) vormen een hechte commissie waardoor onze vereniging van mooie sponsoren is voorzien.

Een vereniging die op financieel vlak gezond is en geniet van veel sponsoren is belangrijk. Dankzij de inzet van deze drie heren groeit de lijst met sponsoren flink dit seizoen. Juist om deze reden worden de hekken wat minder grijs, want er zijn steeds meer borden te zien met sponsoren die zich zichtbaar tonen. Een mooie aanvulling.

Ook het regelen van sponsoren voor de tenues, met de teamsuitbreidingen en de nieuwe kledinglijn, was dat dit seizoen toch een hele klus. Dankzij de inzet van deze commissie is het toch mooi gelukt. We mogen al het hele jaar stralen in de nieuwe tenues, met de sponsoren zichtbaar op ons shirt.

Diezelfde zichtbaarheid is voor deze commissie belangrijk. Zo wordt er sterk nagedacht over de weergave van sponsoren op het complex, op de sociale media en worden er ook kortingsacties opgezet wanneer dat mogelijk is, zoals laatst met de verkoop van de trainingspakken. Ook hebben we een spiksplinternieuwe website, waarin de sponsorcommissie de samenwerking heeft gezocht met Jordy (Netvibes) om tot een moderne website te komen. Wederom is hier slim nagedacht over de zichtbaarheid van alle 62 sponsoren.

Ook de belactie met de VriendenLoterij was een succes, deze belavond is georganiseerd door de sponsorcommissie om ervoor te zorgen dat OKV ook via deze weg ondersteund kan worden. Dit is gelukt en daar willen we de sponsorcommissie nogmaals voor bedanken.

Nu was het toch echt even tijd om deze drie heren in het zonnetje te zetten, want ze verzetten ontzettend mooi en goed werk voor de vereniging. Hier mogen we geeneens, maar hier moeten we trots op zijn. Op naar nog mooie jaren voor deze onmisbare commissie!

Frank, Albert en Marc: bedankt voor jullie inzet!

OKV Bestuur