Kangoeroes

Wat is de Kangoeroe Klup?
OKV biedt kinderen van 4 - 5 jaar de Kangoeroe Klup aan. In de Kangoeroe Klup maken kinderen kennis met korfbal door middel van leuke, leerzame en verantwoorde spelvormen die speciaal voor kinderen van deze leeftijd zijn ontwikkeld.

Er zijn al vier leden: de Kangoeroes Scoro, Jumper, Funny en Spurt
De Kangoeroe Klup heeft vier leden van het eerste uur, namelijk: Scoro, Jumper, Funny en Spurt. Deze Kangoeroes hopen dat er veel Kangoeroeleden bijkomen, zodat het een dolle boel wordt op de kangoeroetrainingen.

OKV richt zich op de jonge jeugd
Al jaren bouwt OKV aan een basis die erop gericht is dat nieuwe jeugdleden zich snel thuis voelen. De filosofie is dat alle leden, van jong tot oud, elkaar kennen. Hierdoor heerst er een leuke, gezellige sfeer, waarin iedereen bereid is een bijdrage te leveren aan de vereniging.

De Kangoeroe Klup past uitstekend bij OKV en haar filosofie. Als lid van de Kangoeroe Klup kan je namelijk doorgroeien naar de F-jeugd en verder.

Dus ben je tussen de 4 en 5 jaar en zou je eens willen meedoen? mail voor meer informatie naar: jtc@okv-korfbal.nl