Mededeling van de sponsorcommissie

maandag 23 juli 2018
In de afgelopen week zijn er leden geweest die naar Sport Sportief zijn geweest voor kleding. Daar werd verteld dat zij geen zaken meer doen met OKV en dat klopt.

De volgende ontwikkelingen zijn er de afgelopen tijd geweest:

Op een facebookpagina van Korfbaltotaal, waarop je kon reageren om nieuwe wedstrijdtenues te winnen, hebben wij gereageerd met de woorden OKV selectie (omdat de sponsorcontracten afliepen en wij voor de selectie nieuwe tenues pakken en tassen nodig hadden). Op deze reactie kregen wij het antwoord dat wij waren geselecteerd. Na gesprekken met korfbaltotaal bleek dat wij nieuwe wedstrijdshirts, inschietshirts, trainingspakken en tassen voor het 1e en 2e gewonnen hebben.
2 van de huidige hoofdsponsors gaan voor 5 jaar door met sponsoren. Dat zijn Installatiebedrijf Wals en Adverion administraties, waar wij erg blij mee zijn.
Korfbaltotaal sponsort het 1ejaar de kleding en daarna 4 jaar lang een vastgesteld bedrag.

Dit houdt in dat de lijn voor de wedstrijdshirts en inschietshirts speciaal gemaakt worden. De huidige shirts met sponsors waarvan de contracten nog niet zijn afgelopen blijven wij vooralsnog gewoon gebruiken totdat de contracten zijn afgelopen.

Er zijn teams die volgend jaar geen sponsor op de shirts hebben, wat betekent dat er door de desbetreffende leden zelf een shirt aangeschaft zal moeten worden. Deze leden krijgen vooraf een bericht. Dit kan via de webshop van korfbaltotaal besteld worden. (Deze webshop wordt nog aangeleverd).

Er worden shirts om te passen opgestuurd naar de sponsorcommissie. Hiervoor kun je contact opnemen met Paula Kok.

De sponsorcommissie