B3 ZAALSEIZOEN 2018/2019

zaterdag 6 april 2019
B3 is kampioen zaalseizoen geworden! Een hele mooie prestatie. Een mooie reeks overwinningen, met maar 1 verloren partij. Het team speelt al langer samen en weet elkaar goed te vinden. Mooie doorloopballen maar ook prachtige afstandsschoten met goed resultaat. Ze hebben veel gescoord en weinig hoeven te incasseren. Zowel aanval als verdediging gaat super lekker in het team.
B3 komt altijd wat langzaam op gang; de eerste 10 minuten wordt er meestal weinig gescoord en in sommige gevallen komt de tegenpartij dan zelfs voor te staan. Maar als ze eenmaal warm zijn vliegen de ballen achter elkaar de korf in!
Een paar weken geleden was de beslissende wedstrijd. Als ze die zouden winnen zouden ze in ieder geval kampioen zijn. En dat lukte! De week erna was de wedstrijd die zou bepalen of ze alleen of gedeeld eerste zouden worden. Ook die wedstrijd wonnen ze, al kostte dat wel wat moeite. Maar uiteindelijk met 1 punt verschil is ook die wedstrijd gewonnen. De laatste wedstrijd, in sporthal Oostzaan was dus niet echt meer voor de punten maar toch vochten ze ook hier met als resultaat een ruime overwinning.
Na afloop konden de spelers de welverdiende medaille en bloemen in ontvangst nemen, gevolgd door feestelijk taart eten met z’n allen.
B3, gefeliciteerd. Heel erg goed gedaan.
En Ineke bedankt! Jouw trainingen en coaching hebben geleid tot deze mooie prestatie.
Op naar het veldseizoen!

Helaas was Isolde deze wedstrijd niet aanwezig en staat ze dus ook niet op de foto.

Judith Toet