Felicitaties | Wim en Jannie koninklijk onderscheiden

maandag 29 april 2019
Wim en Jannie,

Van harte gefeliciteerd met jullie koninklijke onderscheiding !

Vanmorgen was er in het gemeentehuis van Oostzaan een heel bijzondere gebeurtenis: jullie, Wim en Jannie, kregen een koninklijke onderscheiding uitgereikt door onze burgemeester. Ik vond het een eer om erbij te mogen zijn, want hoe vaak maak je zoiets mee?

Niemand zal er aan twijfelen dat jullie de onderscheiding verdienen voor de jarenlange inzet voor OKV, waarmee jullie beiden voor zoveel Oostzaners iets hebben betekend. Op Facebook is dat mooi te zien aan alle reacties.

Naast de enorme lijst aan taken, die jullie in de afgelopen jaren op je hebben genomen (de burgemeester had er bladzijden mee vol staan) is wat mij betreft het meest bijzondere dat jullie het zo ontzettend lang volhouden. De enorme veerkracht bij alle veranderingen en tegenslagen maakt jullie echt uniek.

Als vrijwilliger is naast de voldoening die je voelt voor wat je doet, waardering natuurlijk het allerbelangrijkste en vandaag hebben jullie de ultieme waardering gekregen.

Dit is, ook voor OKV, iets om hartstikke trots op te zijn!

Yvonne