Geslaagd priktoernooi 2019

zaterdag 5 oktober 2019
Zaterdag 5 oktober,  het jaarlijkse priktoernooi bij OKV: het zonnetje scheen (sinds tijden), er waren 69 duo’s aanwezig, de palen stonden klaar, de wedstrijdschema’s die Lex heeft gemaakt hingen en de tent van Party Service Oostzaan stond op. Om 17:10 gingen de eerste wedstrijden van start. Sommigen waren al leuk verkleed alsof ze uit een andere tijd kwamen, sommigen gingen heel ver terug of vooruit in de tijd en anderen maar enkele dagen. Zo had iedereen zich leuk aan het thema gehouden.

De jonge OKV’ers van de C-, D-, E- en F- jeugd hebben het super goed gedaan en veel doelpunten gemaakt. Maar er kan er maar 1 de beste zijn. De schotkoning en koningin van dit jaar waren: Kayleigh & Jason. Zij hebben in een spannende strijd Melle & Ruby en Jarno & Thijs net achter zich gelaten, gefeliciteerd! Bij de oudere OKV’ers duurde het wat langer voordat er een winnaar bekend gemaakt kon worden. Na twee spannende halve finales maakte Bente (die vervangen werd door Rick) & Celine en Bregje & Brigitte zich klaar om de finale van het priktoernooi te spelen. Na 8 spannende finale minuten, was de winnaar bekend Bregje & Brigitte! Gefeliciteerd met jullie overwinning. Op veld 2 wonnen Maya & Denise de strijd om het brons. Vervolgens gingen we met zijn allen naar binnen voor de prijsuitreiking aan de drie beste koppels. Daarna kon het feest losbarsten! Tot 01:00 uur hebben wij gedanst en meegezongen in de mooi versierde kantine.

Wij kunnen weer op een geslaagd priktoernooi en aansluitend feest terugkijken. Wij willen iedereen bedanken die ons heeft geholpen om deze dag tot een groot feest te laten slagen. In het bijzonder bedanken wij de kantine toppers, Lex, Hans, Marianne, Egbert, Bert, Roy en Demis, Jordy, Wim, Menno en Linda. Bedankt allemaal, zonder jullie was het ons niet gelukt!

Wij zien jullie weer op het volgende feestje!

Okveest commissie