THE MASKED KORF BALL 2019

zaterdag 26 oktober 2019
Beste OKV’ers,

De feestdagen kunnen niet beter beginnen dan met een leuk feestje in de Kakel! De OKVeestcommissie viert haar 5 jarige jubileum en presenteert daarom: “The Masked Korf Ball 2019”! Deze avond zal een mix worden van een gala en een gemaskerd bal. We toveren de Kakel om tot een heuse feestzaal en het belooft een magische avond te worden.

Alle E- en F jeugd, kangoeroes en introducees zijn op vrijdag 20 december welkom van 19:00 - 21:30. Daarna van 20:00 - 23:30 komen de C- en D jeugd voor een gezellig gemaskerd bal, ook dan zijn introducés natuurlijk van harte welkom!

De volgende dag (zaterdag 21 december) vindt “The Masked Korf Ball” voor de A- en B jeugd, senioren, niet spelende, oud-leden, ouders en introducees plaats. Deze avond duurt van 20:30-01:00.

Op vrijdag 20 december zullen de kinderen zelf voor het entertainment zorgen, want deze avond zal er een beeldscherm zijn met Just Dance. Op zaterdag 21 december hebben wij weer gezorgd voor het entertainment. Wie er deze avond een feest van gaat maken, houden wij nog even geheim. Een ding is al zeker: iedereen begint de kerstvakantie goed bij OKV! We hopen jullie allemaal te zien bij The Masked Korf Ball Gala 2019!

P.S.  Wil je jouw bedrijf in een gouden spotlight zetten? Dat kan tijdens The Masked Korf Ball! Jouw bedrijf meer naamsbekendheid geven én sponsor zijn van ons gouden feest? Neem contact met ons op en bepaal jouw eigen sponsorbedrag. In ruil hiervoor promoten wij jouw bedrijf en krijgt jouw bedrijf twee avonden lang een mooie plekje op de “Golden Wall”!

OKVeestcommissie