Vooruitblik zaalcompetitie

vrijdag 22 november 2019
De zaalcompetitie gaan dit weekend van start. De vraag is nu welke teams in de zaal kampioen zullen worden en welke teams het moeilijk zullen krijgen. Om te beginnen zullen drie teams de vlag kunnen uithangen. Wie al wil weten welke teams dit zijn, moet verder lezen. Voor wie de competitie nog spannend wil houden, moet snel doorbladeren.

De F1 zat op het veld te hoog ingedeeld. In de zaal treffen jullie tegenstanders van meer gelijkwaardig niveau. Jullie gaan in de zaal genoeg wedstrijden winnen.
De E3 is op de derde plaats geëindigd. In de zaal zullen jullie ook weer om deze plaats gaan strijden. Dat betekent dat jullie meer ploegen onder jullie zullen houden.
De E2 heeft jammer genoeg geen punt behaald. Dit gaat in de zaal veranderen. Er zit een stijgende in het spel. De eerste winstpartij zal niet lang op zich laten wachten.
De E1 is op de tweede plaats terecht gekomen. In de zaal gaan er vier sterke ploegen om de bovenste plaats strijden. Jullie horen daar ook bij.
De D2 heeft het kampioenschap nipt gemist. In de zaal kunnen jullie voor revanche gaan. De bovenste plaats is weer binnen handbereik.
De D1 eindigde op het veld op de derde plaats. In de zaal allemaal nieuwe tegenstanders, waarvan jullie meeste moeten kunnen verslaan. Jullie zullen bij de bovenste drie eindigen.
De C2 heeft goed kunnen wennen aan de hoge palen en grote ballen. Ik de zaal gaan jullie meer wedstrijden winnen. Ik verwacht een plaats in de middenmoot.
De C1 is op het veld derde geworden. Net als bij de andere ploegen zit er een stijgende lijn in jullie spel. In de zaal nieuwe en pittige tegenstanders waar jullie je tanden in kunnen zetten.
De B3 is als enige ploeg kampioen geworden. Jullie zitten in de zaal sterker ingedeeld, maar een plek in de middenmoot zou moeten lukken.
De B2 is net als veel andere ploegen op de derde plaats geëindigd. In de zaal gaan jullie hoger komen, misschien zelfs wel op de eerste plaats.
De B1 is op de tweede plaats terecht gekomen. In de zaal veel bekende tegenstanders. Dit betekent dat jullie ook in de zaal tweede zullen worden.
De A2 haalde op het veld op een nette tweede plaats. In de zaal ontmoeten jullie veel gelijkwaardige tegenstanders. Als het lekker gaat lopen, kunnen jullie hoog eindigen.
De A1 had een moeilijk op het veld. Enkele wedstrijden werden met een klein verschil verloren. Als jullie je weten te verbeteren, zullen jullie in de zaal meer wedstrijden winnen.

Iedereen veel speelplezier en succes!

Tiresias