PINKSTERKAMP 2020

maandag 2 december 2019
Zoals iedereen wellicht weet zijn de voorbereidingen voor het Pinksterkamp (voor onze D t/m A-jeugd) weer in volle gang. Zoals ieder jaar zal ook komend Pinksterkamp van OKV weer boordevol activiteiten zitten. Hierover horen jullie binnenkort meer.

Dit jaar gaan wij naar een nieuwe locatie, Groepsaccommodatie Zilvermeeuw op Texel. Een nieuwe omgeving waar wij hopelijk weer veel leuke dingen zullen gaan doen.

Vanaf  nu kan er dan ook weer ingeschreven gaan worden. Het inschrijfgeld zal ook dit jaar € 100 per persoon bedragen. Inschrijven ? Stuur z.s.m. een mail naar pinksterkamp@okv-korfbal.nl. Geef hierbij duidelijk jouw naam en team op, en daarnaast het emailadres en mobiele nummer. Bij jeugdleden t/m B, graag de gegevens van jullie ouder(s).

Dan willen wij nu ook alvast onze sponsors, mede namens de kinderen, danken voor hun toezeggingen. Uiteraard zullen wij komende tijd weer proberen zoveel mogelijk sponsors te benaderen.

Wij hebben er al zin in. Jullie ook !!!

Pinksterkampcommissie