Verslag Pupil van de Week

vrijdag 31 januari 2020
Hallo Ik ben Ruben Pijlman ,

Ik mocht deze week samen met Kate van Lienen Pupillen van de week zijn.

Dit is voor mij de eerste keer en ik vond het super spannend .

Ik werd thuis opgehaald door de meiden van de selectie van O.K.V 1

De wedstrijd  waar ik bij mocht zijn was in de sporthal en ze speelden tegen NKV 1 .

Zij kwamen best wel van ver ergens in Noord Brabant .

Voor de wedstrijd begon werden we voorgesteld aan het publiek en mochten we meelopen met de Dames en Heren van de selectie . Het was enorm druk in de sporthal.

Ik mocht samen met Kate de score bijhouden en we moesten goed opletten want het spel was heel erg intensief en er vielen veel punten bij de  beide partijen. Ook hebben zelf nog wat doorloop ballen gegooid en in de pauze mochten we ook zelf schieten op een andere korf. Dat was ook erg leuk om te doen.

Ik mocht mee met de bespreking in de kleedkamer en we moesten natuurlijk goed aanmoedigen want het was wel een hele spannende wedstrijd.

Ik vond het heel erg leuk om pupil van de week te zijn en om OKV 1 te zien spelen ze hebben heel erg goed gespeeld. En dit was mijn verslag.

EINDE.

Ruben Pijlman