Pinksterkamp 2020

zondag 1 maart 2020
De voorbereidingen voor ons Pinksterkamp in 2020 zijn alweer in volle gang. Ook dit jaar zal het Pinksterkamp (voor de jeugdleden van de D t/m A) van OKV weer boordevol activiteiten zitten. Hierover wordt later uiteraard meer bekend gemaakt. Dit jaar zitten wij op een geheel nieuwe locatie, De Zilvermeeuw op Texel. Dat betekent onder andere fietsen mee en met de boot over !!
Aan een Pinksterkamp zijn natuurlijk veel kosten verbonden. Ieder jaar proberen wij het inschrijfgeld zo laag mogelijk te houden en dit lukt ons heel goed, met dank aan het sponsorschieten en de vele geweldige sponsors die wij hebben.
Allereerst roepen wij onze jeugd (vanaf de D) op om zoveel mogelijk geld binnen te halen met het sponsorschieten de datum volgt nog. Een geweldige training van onze selectie in combinatie met het sponsorschieten zou garantie moeten zijn voor een hele leuke avond. Kortom, ga op dat moment de hele familielangs en probeer zoveel mogelijk geld binnen te halen. Voor degene met het hoogste bedrag, ligt een leuke verrassing in het verschiet.
Dan willen wij ook al onze sponsors, mede namens de kinderen, hartelijk danken voor hun bijdragen. De sponsors voor het Pinksterkamp 2020 zijn (tot op heden…):
-       A&O Taxiservice
-       Aannemingsbedrijf Hovinga B.V.
-       Afdekvloeren Oostzaan
-       BetaHuijs
-       Chinees restaurant ‘het Oosten’
-       De Zoete Inval
-       Dierenspeciaalzaak Rensenbrink
-       Flens BV
-       GON Kantoor- en thuiszorg
-       Jacobs Fysio- en Manuele therapie
-       Marco, uw warme Bakker
-       Michel’s CarDeals
-       OM Bouwgroep
-       Sports cafe the Match
-       Wals VOF
-       WES IT Consultancy
Uiteraard kunt u ons ook volgen via een Instragram (okvpinksterkamp) en Facebook (OKV pinksterkamp)! Wij houden u daarmee ook op de hoogte.
Mochten er aanvullende vragen zijn of heb je jezelf nog niet aangemeld, stuur dan een mail naar pinksterkamp@okv-korfbal.nl.

Pinksterkampcommissie