De kroegavond was weer een schot in de roos!

zondag 1 maart 2020
Al weken voor de avond was het darttoernooi uitverkocht, maar natuurlijk was iedereen, ook mensen die zich niet hadden opgegeven, welkom voor een drankje in de Kakel. De poules waren al eerder bekend gemaakt en om half 8 konden de wedstrijden beginnen! Na spannende poulewedstrijden kwamen er vier winnaars uit de poulefases: Hans en Marleen Langeberg, Justin Spinder en Max Bakker, André Onsman en Maurice Swart en Xander Peters en Martin Zonneveld.
De winnaars van de poulefase speelden tegen elkaar, waar uiteindelijk een winnaar is uitgekomen: André Onsman en Maurice Swart namen de eerste prijs mee naar huis! Justin Spinder en Max Bakker werden tweede en Hans en Marleen Langeberg werden derde!
Na het darttournooi werd er nog lekker gedanst en meegezongen met de leukste Nederlandse hits.
Voor deze geslaagde avond willen we graag nog een aantal mensen bedanken:
- Jordy Rietveld voor het maken van de mooie poster
- Robin Witbaard voor het ophalen van de barkrukken en sta tafels
- Willem Visser voor het regelen van de barkrukken en sta tafels
- Het kantine personeel: Kristel Riksen, Paula en Dirk Kok, Jenny Eskes, Ineke Munsterman en Lex van Berkel
- De kantine commissie voor de inkoop
- Iedereen die mee heeft gedaan met het darten en alle aanwezigen

We zien jullie graag snel weer bij een van de volgende feestjes!

OKVeestcommissie